دوستي با خدا

دوستي با خدا

دوستي با خدا

هرچه میخواهد دل تنگت بگو



نظرات شما عزیزان:

the Brother
ساعت21:09---3 مرداد 1392
سلام آقا محب ، میخوام درباره ی خوش اخلاقی ، خوش رفتاری یه کم حرف بزنم ، چرا نمیشود با همه ی آدمایی که در حال حاضر هستند ، رابطه ی خوب داشت ؟ و چرا اینجوری هست ؟ و تا کی این وضعیت ادامه پیدا میکنه ؟ جواب بعضی از سؤال ها مشخصه ، برادر برای من از همه مهم تر این است که عاقبت به خیر بشوم و به قرب خداوند برسم و برای همه ی اون هایی که دوستشون دارم هم آرزو دارم که عاقبت به خیر بشوند و به قرب خدا دست پیدا کنند و هر کسی که در گمراهی هست ، انشاءالله خداوند هدایتشان کند و درباره ی خیلی از مسائل ، دوست دارم درباره اش حرف بزنم و به آخرت فکر کنیم ، اسلام پس برای چی آمده ؟؟؟ ، آمده فساد از بین بره ، فقر از بین بره ، آمده دلها به هم نزدیک بشه ، اسلام آمده تا بگه این دنیا ، جای زندگی نیست ، اینجا محل امتحانه ، زندگی اصلی همه ی ما در آخرت هست و آقا محب ببخش اگه حرفی زدم که ناراحتت کردم ، من حال روحی ، عاطفیم زیاد خوش نیست ، چون خیلی توی فکر فرو میرم
پاسخ:سلام برادر شما محبت داری من همه جوره در خدمت شمام کاری از دستم بر میاد بگو من درخدمتم چرا توخودتی برادر بقول معروف چرا غم میخوری از بهر مردن مگر آنها که غم خوردن نمردن داداش دنیا اینه دیگه اما توخوبی بکن در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز زیاد انتظار نداشته باش داداش اینطوری شما سعی کن آنطور میگی باش شما همینی که میگی یک قدم پیشرفته من همه جوره در خدمتم


the Brother
ساعت21:07---3 مرداد 1392
10 قانون زندگی ( بحث روانشناسی و متفرقه )



قانون یکم : به شما جسمی داده می‌شود . چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید ، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.



قانون دوم : در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که " زندگی " نام دارد . در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید . چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید ، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح ‌ریزی کنید.



قانون سوم : اشتباه وجود ندارد ، تنها درس است . رشد فرآیند آزمایش است ، یک سلسله دادرسی ، خطا و پیروزی‌های گهگاهی ، آزمایش‌های ناکام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.



قانون چهارم : درس آنقدر تکرار می‌شود تا آموخته شود . درس‌ها در اشکال مختلف آنقدر تکرار می‌شوند ، تا آنها را بیاموزید . وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع کنید ، بنابراین بهتر است زودتر درس‌هایتان را بیاموزید.



قانون پنجم : آموختن پایان ندارد . هیچ بخشی از زندگی نیست که در آن درسی نباشد . اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید.



قانون ششم : قضاوت نکنید ، غیبت نکنید ، ادعا نکنید ، سرزنش نکنید ، تحقیر و مسخره نکنید ، وگرنه سرتون میاد . خداوند شما را در همان شرایط قرار می‌دهد تا ببیند شما چکار می‌کنید.



قانون هفتم : دیگران فقط آینه شما هستند . نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید ، مگر آنکه منعکس کننده چیزی باشد که درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.



قانون هشتم : انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید ، این که با آنها چه می‌کنید ، بستگی به خودتان دارد.



قانون نهم : جواب‌هایتان در وجود خودتان است . تنها کاری که باید بکنید این است که نگاه کنید ، گوش بدهید و اعتماد کنید.



قانون دهم : خیرخواه همه باشید تا به شما نیز خیر برسد.

( منبع مطلب از خودم نیست ، خیلی وقت پیش از یه سایتی دانلود کردم )


پاسخ:سلام واقعا زیبا بود دستت درست داداشی واقعا عالی انشااله بتونیم آنطور میگویی باشیم ممنونم که سر می زنی من درخدمتم


the Brother
ساعت6:03---21 تير 1392


دنیای مجازی

این جا می شود زیاد دروغ گفت ، زیاد خالی بست





می شود هر ادعایی کرد ، ادعای بد بودن یا ادعای خیلی خوب بودن



می شود لذت برد از این ادعاها با تعریف و تمجیدهایی که خوانندگان برایت به عنوان نظر می گذارند .



این جا می توان خود را یک آدم مشهور معرفی کرد یا یک فال فروش .



این جا می شود از صداقت و راستی سخن گفت .



در دنیای مجازی می توان از نوع دوستی و مهربانی سخن گفت ولی کمی آن بغل تر در دنیای واقعی در هنگام عصبانیت ، خشن بود و نامهربان ، مهم دنیای مجازی است !



این جا می شود به کسی مناسبتی را در قالب زیباترین کلمات تبریک گفت و برانگیخت تحسین همگان را بابت قدرشناسی و بزرگواریت ولی آن سو تر در دنیای حقیقی کلمه ای را بر زبان جاری نکرد بلکه حال او را هم گرفت در چنین روزی !



این جا می شود آدم دیگری بود ، یک آدم خیلی خیلی خوب !



این جا می توان حرف های بسیار زیبا زد و خود به آن توجه ننمود !



این جا می توان دو گونه نظر فرستاد ، یک نوع نظر عمومی با کلمات سلیس و ادیبانه و روشنفکرانه و دیگری نظر خصوصی خصوصی !

این جا می شود گاهی نظرات خصوصی دریافت نمود و چنان چه بنا به تعهدی که در دنیای واقعی هست نتوان به آن ها پاسخ داد ، موجبات دلخوری و از دست دادن خواننده ی عزیزی را به همین راحتی فراهم آورد !



البته خرده ای بر این فضا نمی توان گرفت که بسیار نکویی ها هم دارد .



این جا می توان دوستی هایی را یافت که هیچ گاه نتوان در شهر و دیار خود یافت .

این جا می توان وبلاگ هایی را یافت که راهشان یک راه یک عبور است و کلامشان حق .



این جا می توان خود خود واقعی ات هم باشی اگر بخواهی و تلاش کنی برای بهتر بودن و ماندن . ( از اول کامنت تا اینجا من ننوشتم ، یعنی از یه سایتی دانلود کردم که الان حضور ذهن ندارم ، گفتم بگم که حق کسی ضایع نشه )

( از اینجا خودم نوشتم ) آره دوستان ، فکر میکنم هر کسی توی زندگیش دردهایی را تجربه کرده است و به دنبال آسایش هست و تا به آرامش نرسد آروم و قرار ندارد ، من هم دلم پُره از این زمانه ی پُر از فساد ، نمیشه به هر کسی اعتماد کرد ، من شاید نتوانم خوب حرف بزنم ولی بازم حرفایی که دارم میزنم ، یه وقتایی داستان هایی از کسانی میخوانی که واقعاً تحت تأثیر قرار میگیری و دوست داری تا جایی که میتوانی بهشون کمک کنی ، نمیدانم چرا همون حرفی که میخوام بزنم را نمی توانم به زبانم بیاورم ، آقا محب دوست دارم گاهی وقتا کامنت هایی را بزارم و ناشناخته بمانم . دلیلش نمیدونم چی است ، البته من افسرده نیستم ، بین خوشحالی و افسردگی گیر کردم و آقا محب می بینی فساد تا کجاها آمده ، دقت کردی روی جلد صابون بدن ، عکس های نیمه لخت زن های بد قرار داده اند و میرویم میگیریم از مغازه و میاریم توی خونمون ( شاید به من بگی این صابون هایی که عکس های اینجوری داره را نگیر ، درسته ، من در حالت کلی گفتم ) ، توی این زمانه ، آدم باید خیلی مواظب باشه ، مواظب خودمون باشیم ، مواظب بچه مون باشیم ، و خلاصه ... چون فساد به اوج خود رسیده و چند روز پیش توی یکی از شبکه های اخبار ماهواره ای پلیس اینترپل میگفت بچه های کوچک ( دختر و پسر ) گروهی خلاف کار از آن ها عکس نیمه لختی و شاید هم تمام لختی میگیرند و در معرض دید عموم قرار میدهند ( یعنی در سایت های مختلف قرار می دهند ) و پلیس اینترپل نیز میگفت که این گروهای خلاف کار بچه ها را اذیت میکردند و از آنها عکس میگرفتند و همون خلاف کار ها به بچه ها میگفتند اگر با ما همکاری نکنی عکست را پخش میکنیم و پلیس اینترپل میگفت ما هنوز نتوانستیم همه ی اون ها ( گروه های خلاف کار ) را دستگیر کنیم و اسم کشوری هم نبرد ، گفت که اجازه نداریم اسم کشوری را فاش کنیم و نیز گفت اگر به چنین سایت هایی برخورد کردید به ما اطلاع بدهید تا عکس ها را از آنجا برداریم و پاک کنیم ، می بینی آقا محب دنیا چقدر فساد داخلش پُر شده ، به بچه های کوچک هم رحم نمی کنند . شاید این آخرین کامنتم باشه . فعلاً بای


پاسخ:سلام دوست عزیز اول خوش آمد میگویم به شما دوم اینکه عین واقعیت وگفتی برادر گرامی تو دنیای مجازی هم میتوان خوب بود میتوان کار فرهنگی کرد میشود دل کسی رو بدست آورد میتوان کسی رو از منجلاب نجات داد دوستی یک اتفاق است جدایی یک قانون پس بیا بوجود آوردنه اتفاق باشیم وبرهم زننده قانون من تمام مطالب شما را قبول دارم اما بنظر شما نمیشه در این دنیاد مجازی خوب وصادق باشیم صادق وصادق وصادق باشیم بیایم صادقانه بهم کمک کنیم وصادق باشیم ارادتمندم


the Brother
ساعت5:46---21 تير 1392
دکتر علی شريعتی انسان*ها را به چهار دسته تقسيم کرده است :



1- آناني که وقتی هستند ، هستند و وقتی که نيستند هم نيستند .



عمده آدم*ها حضورشان مبتنی به فيزيک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم مي*شوند. بنابراين اينان تنها هويت جسمی دارند .







٢ـ آنانی که وقتی هستند ، نيستند و وقتی که نيستند هم نيستند .



مردگانی متحرک در جهان . خود فروختگانی که هويت*شان را به ازای چيزی فانی واگذاشته*اند. بی*شخصيت*اند و بی*اعتبار. هرگز به چشم نمی*آيند. مرده و زنده**شان يکی است .







٣ـ آنانی که وقتی هستند ، هستند و وقتی که نيستند هم هستند .



آدم*های معتبر و با شخصيت . کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثيرشان را می*گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می*مانند .. دوستشان داريم و برايشان ارزش و احترام قائليم







٤ـ آنانی که وقتی هستند ، نيستند و وقتی که نيستند هستند .



شگفت*انگيز*ترين آدم*ها .



در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه*اند که ما نمي*توانيم حضورشان را دريابيم . اما وقتی که از پيش ما مي*روند نرم نرم آهسته آهسته درک مي*کنيم ، باز مي*شناسيم ، می فهميم که آنان چه بودند. چه می*گفتند و چه می*خواستند ما هميشه عاشق اين آدم*ها هستيم . هزار حرف داريم برايشان . اما وقتی در برابرشان قرار می*گيريم . قفل بر زبانمان مي*زنند. اختيار از ما سلب مي*شود سکوت می*کنيم . و غرقه در حضور آنان مست می*شويم و درست در زماني که می*روند يادمان می*آيد که چه حرف*ها داشتيم و نگفتيم . شايد تعداد اين*ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد .




پاسخ:مخلص برادر بله واقعیت همینه برادر اگر دورو بر خودمونم خوب نگاه کنیم کسانی پیدا میشن که مارا به را به اهدافمون نزدیک کنند اما برادر ما اول باید حواسمون به خودمون باشه وبدونیم چقدر خوب و صادق ودرستکاریم یعنی قبل از اینکه دنبال دوست خوب باشیم آیا دوست خوبی برای دوستانمون هستیم موفق باشید


the Brother
ساعت5:45---21 تير 1392
بهترین دوست در زندگی ( داستان ) این داستان من نیستا ، بلاخره یه داستانه :

پیرمرد به من نگاه کرد و پرسید

چند تا دوست داری ؟

گفتم چرا بگم ده یا بیست تا ...

جواب دادم فقط چند تایی





پیرمرد آهسته و درحالیکه سرش را تکان می داد گفت :

تو آدم خوشبختی هستی که این همه دوست داری

ولی درمورد آنچه که می گویی خوب فکرکن

خیلی چیزهاهست که تو نمی دونی

دوست فقط اون کسی نیست که

تو بهش سلام می کنی

دوست دستی است که تورا از تاریکی

و نا امیدی بیرون می کشد

درست هنگامی دیگرانی که توآنها را دوست

می نامی سعی دارند تورا به درون آن بکشند





دوست حقیقی کسی است

که نمی تونه تورا رها کنه

صدائیه که نام تورازنده نگه می داره

حتی زمانی که دیگران تورابه فراموشی سپرده اند

اما بیشتراز همه دوست یک قلب است

یک دیوارمحکم و قوی

درژر فای قلب انسان ها

جایی که عمیق ترین عشق ها ازآنجامی آید ! پس به آنچه می گویم خوب فکرکن

زیرا تمام حرفهایم حقیقت است





و فرزندم یک بار دیگرجواب بده

چند تا دوست داری ؟

سپس ایستاد و مرا نگریست

درانتظار پاسخ من

با مهربانی گفتم

اگر خوش شانس باشم ... فقط یکی

و آن تویی

بهترین دوست کسی است که شانه هایش را به تومی سپارد

درتنهائیت تورا همراهی می کند

و درغمها تورا دلگرم می کند

کسی که اعتمادی را که بدنبالش هستی به تو می بخشد

وقتی مشکلی داری آن راحل می کند

وهنگامی که احتیاج به صحبت کردن داری

به تو گوش می سپارد





و بهترین دوستان عشقی دارند که نمی توان توصیف کرد

غیرقابل تصور است




پاسخ:ممنون واقعا زیبا بود حالا شما بگو جندتا دوست خوب داری؟


خزر
ساعت21:40---18 تير 1392
ددلم ميگه آقايي

دلم ميگه داداشمي

دلم ميگه عشقمي

دلم ميگه جونمي

دلم ميگه گل مني

دلم ميگه دوستت دارم در حد بارسلونا
پاسخ:با درودو سلام داداشی جون خودم خصوصیات خودتو به من نسبت نده داداشی ما هرچی داریم از شما داریم دوستتدارم درحد تمام باشگاههای جهان به اندازه ستاره های آسمان هم در آشکارا هم در نهان فرقی نمیکنه در هرزمانو مکان تقدیم به شما تمام این جان فداتشم داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محب ׀ تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگم خوش اومديد اميدوارم بتوانيم روز هاي خوبي رو در كنار همديگر داشته باشيم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohebdarya.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM